טרגדיה בביתר • שני ילדים נפגעו באורח אנוש בשריפה שפרצה בדירת מגורים

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on טרגדיה בביתר • שני ילדים נפגעו באורח אנוש בשריפה שפרצה בדירת מגורים

    שריפה שפרצה בבניין מגורים בעיר "ביתר עלית" גבתה מחיר כבד. שני ילדים פצועים באורח אנוש לאחר שנלכדו בבית שפרצה השריפה. 11 – פצועים מתוכם, 3 – במצב בינוני עד קל ופונו לבית החולים. שמונה בני אדם טופלו במקום

    מאמצי החילוץ בשריפה הקשה בביתר
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון מחריד בביתר: היום (שלישי) שריפה פרצה בבניין ברחוב כנסת מרדכי בעיר ביתר עלית, השריפה החלה בקומה השנייה להבות האש נראו מכל מקום באזור. בדירה היו מספר בני אדם לכודים. הבנייו כולו פונה על יושביו. בדירה אותרו 2 ילדים, ככה"נ תינוק בן שנה ובן 5 שנפגעו באורח אנוש, ופונו מספר נפגעים בדרגות שונות. ככל הנראה מנורת לילה התפוצצה על המיטה והיא גרמה לשריפה, בני הבית הקטנים נבהלו וברחו מהבית להזעיק את השכנה. כך על פי עדותה של קרובת המשפחה.

    כוחות הכיבוי שהגיעו למקום נתקלו בשריפה גדולה שכבר החלה להתפשט בכל חלקי הבית ועשן כבד מאוד. לוחמי האש חדרו אל הדירה ובצעו סריקה,בשלב זה חילצו את שני הילדים ששהו במרפסת, הכוחות בזירה פעלו עם ארבעה צוותי כיבוי ומנוף גבהים סיוע חוצה מחוזות מי-ם, לוחמי האש ממשיכים ביצעו סריקות בבניין וביצעו שחרור עשן באמצעים מכאניים.

    ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק 3 פצועים משאיפת עשן, בהם: צעיר כבן 22, במצב בינוני ו-2 ילדים כבני 7 ו-9 במצב קל.4 נוספים ששאפו עשן טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי.

    חיים רוטר חובש הצלה שנכח וטיפל באירוע סיפר: "במקום שררה המולה רבה. יכולנו להבחין כי בקומה השנייה דולקת אש בתוך הדירה וכי הלכודים מתקשים להיחלץ מהדירה הבוערת.

    כוחות הכיבוי שפעלו במקום, חילצו את דיירי הבניין. שלושה נפגעים פונו לבית החולים, כאשר אחד מצבו מוגדר בינוני ושניים במצב קל. שמונה נפגעים נוספים טופלו על ידינו במקום".

    אלעזר רוט חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום נתקלנו בלהבות שעולות מחלון הדירה. מדובר בטרגדיה קשה. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים. מרבית הלכודים חולצו במצב קל ובינוני ופונו לבית החולים כשהם סובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

    מעיריית ביתר עלית נמסר: צוותי אגף רווחה, עובדים סוציאליים ופסיכולוגים של העירייה הוזעקו לטפל במשפחה. ראש העיר וצוותו נמצאים במקום מתחילת האירוע ומרכזים את הטיפול העירוני באסון.

    בעירייה מבקשים מהציבור: אנו מבקשים לנהוג באחריות ולא להפיץ שמות ופרטים בטרם קיבלה כל המשפחה את ההודעה על המקרה הטראגי והמזעזע באופן מסודר.

     WhatsApp Image 2018-10-09 at 22.25.55

    WhatsApp Image 2018-10-09 at 22.25.54

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הסיפור בביתר מ-ז-ע-ז-ע!!!
      רבותי!
      חייבים להתעורר!!!!!!!

    2. 1

      השאלה הכואבת שזועקת בעקבות הטרגדיה:

      למה רק לכיבוי אש אין אופנוע מהיר של חילוץ והצלה?

      למה רק מד"א, איחוד הצלה, משטרה מבינים שזה כלי תחבורה הכי הכרחי שיכול להציל חיים?

      אילו היה למכבי האש בטרגדיה של ביתר אופנוע כזה עם ארגז כלים ובו ציוד בסיסי כמו חליפת הגנה ודיסק ריתוך נטען וקאטר – הוא היה מגיע הרבה יותר מהר ממשאית כיבוי מלאה במים וסביר ביותר שהיה מצליח להציל את 2 התינוקות הללו.

      אנא מכם אנשי התקשורת וכל יהודי בעל לב והשפעה, עוררו על כך בדחיפות את כל הגורמים שיכולים להשפיע כגון שר הפנים וכדו' לקדם החלטה לרכישה מיידית של אופנועי חילוץ והצלה בכל מוקדי כיבוי אש ברחבי הארץ.

      יצחק זאב